کد خبر: ۹۰۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید: ۲۴۸
بوروسیا دورتموند برای تصمیم گیری درمورد آینده مهاجم نروژی آماده می شود.

واتزکه: هالند در ژانویه از دورتموند جدا نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، شایعه شده که رئال مادرید و بارسلونا هر دو به جذب ارلینگ هالند علاقه مند هستند، با این حال هانس یواخیم واتزکه، مدیرعامل بروسیا دورتموند، اعلام کرده که این بازیکن در پنجره فعلی ژانویه جدا نخواهد شد، اگرچه حفظ او فراتر از حد مجاز در تابستان آینده دشوار خواهد بود.

مینو رایولا برای کاهش هیاهوها در مورد انتقال احتمالی هالند کاری انجام نداده و به نظر می‌رسد در نبرد برای امضای او شاهد یک ال کلاسیکو خارج از زمین باشیم. واتزکه در گفتگو با اشپیگل اظهار داشت: "هالند در ژانویه تیم را ترک نخواهد کرد، بوروسیا دورتموند هنوز در سه جام حضور دارد است و در آنها می‌خواهیم با بهترین تیم ممکن رقابت کنیم. البته، حفظ او سخت خواهد بود ولی ما می‌خواهیم و تلاش خواهیم کرد."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: