کد خبر: ۹۰۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۳۲۳
سرمربی گل‌گهر سیرجان به این نکته اذعان کرد که هیچ تیمی به مانند هوادار در مسابقه امروز به تیم او فشار وارد نکرده بود.

قلعه‌نویی: هیچ تیمی اندازه هوادار به ما فشار نیاوردبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرمربی گل‌گهر سیرجان به این نکته اذعان کرد که هیچ تیمی به مانند هوادار در مسابقه امروز به تیم او فشار وارد نکرده بود.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل هوادار اظهار داشت: به عنایتی تبریک می‌گویم که یک مربی بی‌ادعاست و سلسله مراتب را طی کرده. او تیمی بی‌ادعا و بسیار خوب ساخته است. در مدتی که سرمربی گل‌گهر بوده‌ام، هیچ تیمی اینقدر روی ما فشار نیاورده که دلیل اول آن، تیم خوب هوادار بود. دلیل دوم آنهم به بازی قبلی ما برمی‌گردد. ما یک پرواز به اهواز داشتیم و چند ساعت در جاده بارانی بودیم. در زمین باتلاقی بازی کردیم و سپس همین مسیر را برگشتیم. در این مسابقه اُفت بدنی داشتیم که طبیعی بود. با این وجود از بازیکنانم تشکر و خدا را شکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: