کد خبر: ۹۰۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۶۱
نماینده اصفهان درباره دلایل و نتایج نطق خود در مخالفت با طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه توضیح داد.

تاوان مخالفت نماینده مجلس با یک طرح / سیل ناله و نفرین تلفنی کارکنان قوه قضائیه به سوی ام روان استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، مهدی طغیانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
 روز چهارشنبه ۱۵ دیماه یکی دیگر از طرحهای جنجالی تسری، اینبار با تغییر اسم به فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در دستور مجلس بود. نزدیک هشتاد نفر برای موفقیت ثبت نام کرده بودند و هفت نفر هم مخالف!
از روزهای قبل مرتب پیام و فشار برای منصرف کردن مخالف ها آغاز شده بود و در مورد برخی هم موفق بود.
 این طرح ها بجای مقابله ریشه ای با تورم و کاهش قدرت خرید همه مردم بیشتر دنبال این است که نقطه ای و جزیره ای برخی را استثنا کند غافل از اینکه بدلیل تنگناهای مالی دولت، همین‌ها به تورم دامن می‌زند. یعنی چیزی که بدلیل تورم آغاز شده و جبران کاهش قدرت خرید کارکنان را دنبال می‌کند عملا به ضد خودش تبدیل می‌شود و تورم زا خواهد بود.
غیر از مورد اخیر برای برخی دیگر از دستگاه ها مثل جهاد کشاورزی یا بازرسی هم اعلام وصول شده و برخی هم در راه بود.
نارضایتی از حقوق‌ها بدلیل تورم متاسفانه در نظام اداری فراگیر است و از سازمان مالیاتی و گمرک و پرستاران و راهداران و... همه را در برگرفته است.
اینجا هم عرض کردم اگرچه وضعیت کارمندان دولت از نظر سختی معیشت قابل درک است و البته برخی مشاغل سخت و شبانه روزی قابل درک تر اما بهم ریختن نظام مالی دولت از طریق استثناها که اولی نبود و آخری هم نخواهد بود دردی دوا نمی‌کند.
باید فکر چاره بود که آنهم کاهش جدی نرخ تورم برای همه هشتاد و پنج میلیون نفر ایرانی و تلاش برای جبران کمترین حقوق‌ها و توجه به سختی مشاغل از طریق شورای حقوق و دستمزد دولت است.
توجه کنیم همه مردم کارمند نیستند اما فشار افزایش حقوقهای دولتی از طریق تشدید کسری و تورم از جیب همه جبران خواهد شد!
متاسفانه از چهارشنبه سیل فحش و ناسزا و نفرین و ناله به تلفنم از طریق کارکنان شریف قوه قضائیه روان است و بنده و احتمالا دو مخالف دیگری که صحبت کردند را بعد از آمریکا و اسرائیل دشمن شماره یک خود می‌دانند اما باید عرض کنم بنده معلم کوچک دانشگاه عهد بسته ام غیر از حق و مصلحت عموم نگویم و انشالله هم همین خواهد بود.
 از همه عزیزان پرسنل شریف قوه و دادگستری‌ها که از بنده آزرده شدند عذرخواهی میکنم و بدانند قطعا در بودجه اولا پیگیر راه های جبران قدرت خرید همه مردم و بعد جبران حقوق مشاغل سخت و طاقت فرسا و کمترین حقوق‌ها در دادگستری و غیر دادگستری خواهم بود.
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافریست رنجیدن

 

آغاز ناگهانی و انتقادبرانگیز طرح قوه قضاییه/ ثبت شماره موبایل پیش از استفاده از  برخی سایت ها الزامی شد

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
0
شعر خوندنت ما رو کشته .
یکی دو سال تو یک دفتر بازپرسی کار کنید شعر خواندن که هیچ
راه خانه خود را هم گم و فراموش خواهید کرد .
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
0
الهی خیر نبینی ،یه مشت معلم بیماری بیار که از ۱۲ ماه ،سه ماه هم کارایی ندارن حقوقشون زیاد شد و حقوق کارمن قوه قضاییه که این قد ر شغلش سخت و حساس هست رو مخالف کردین لعنت به مخالفان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: