کد خبر: ۹۰۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۵۸۱
برد پرسپولیس مقابل تراکتور، شاگردان یحیی گل‌محمدی را دوباره در جایگاه یک مدعی بسیار جدی برای قهرمانی لیگ قرار داده است.

آماری جذاب برای طرفداران پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: برد پرسپولیس مقابل تراکتور، شاگردان یحیی گل‌محمدی را دوباره در جایگاه یک مدعی بسیار جدی برای قهرمانی لیگ قرار داده است.

قرمزها در پنج مسابقه اخیر خود در لیگ و جام حذفی برنده شده و این آمار برای آنها بسیار مهم به نظر می‌رسد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در هر چهار مسابقه آخرشان در لیگ پیروز شده‌اند و در هشت هفته اخیر لیگ، 6 بار به عنوان تیم پیروز از میدان خارج شدند.

همچنین بر اساس آماری که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر کرده، آنها در ده بازی آخر خود در لیگ به 6 پیروزی، 4 تساوی و 22 امتیاز دست پیدا کرده‌اند تا از این حیث بهترین آمار را در بین تیمهای لیگ برتری داشته باشند و استقلال با 20 امتیاز( حکم کمیته انضباطی درباره بازی این تیم مقابل گل گهر هم در این امتیاز لحاظ شده است) و مس رفسنجان با 19 امتیاز، تیمهای دوم سوم لیگ از حیث امتیازگیری در 10 بازی آخرشان بودند.

همه این نکات نشان می‌دهند که پرسپولیس می‌خواهد برای ششمین بار متوالی، قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شود. دو مسابقه بعدی این تیم هم جدال‌هایی نسبتا ساده روبه‌روی تیم‌های پایین جدولی فجر و پدیده است. جدال‌هایی که می‌توانند این تیم را به قهرمان نیم‌فصل اول فوتبال ایران تبدیل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: