کد خبر: ۹۰۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۴۱۹
زور خاندوزی قطعا به سایرین که یا فرمانده هستند و یا خود را فرمانده می‌بینند، نمی‌رسد. بر همین اساس شایعه رفتنی بودن خاندوزی دوباره مطرح شده و گویا ابراهیم رئیسی هم شخصا بدش نمی‌آید که او را کنار بگذارد.

خاندوزی رفتنی است ؟ / زمزمه های برکناری وزیر اقتصادبه گزارش خبرداغ به نقل از عصرما ، وضاع بورس و قضیه توزیع بنزین، حذف ارزترجیحی و مساله یارانه و ... ؛ همه و همه سبب افزایش فشارهای وزیر اقتصاد شده است. بالاخره این دولت مسئول اقتصادی کم ندارد و طبیعی است که در این آشفته بازار یکدیگر را مقصر جلوه داده و یکی را قربانی کنند. 

دعواهای تیم اقتصادی اخیر حسابی بالا گرفته و زور خاندوزی قطعا به سایرین که یا فرمانده هستند و یا خود را فرمانده می‌بینند، نمی‌رسد. بر همین اساس شایعه رفتنی بودن خاندوزی دوباره مطرح شده و گویا ابراهیم رئیسی هم شخصا بدش نمی‌آید که او را کنار بگذارد.

آنچه باید بدانید اما این است که خاندوزی تصمیمی به استعفا ندارد و رفتن او صرفا با برکناری ممکن است. تصمیمی که بعید نیست رئیسی تا همین چند ماه مانده به پایان سال بگیرد.

خالی از لطف نیست که بدانید اتفاقا خاندوزی قبل از پیوستن به دولت این روزها را پیش بینی کرده و در جمعی خصوصی گفته بود، می‌داند با این تصمیم از اینجا (مجلس) مانده و از آنجا (دولت) رانده خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
1
خاندوزی یک عده قلم بدست داره که هروقت بی کفایتی اون علنی میشه الکی می‌نويسن خاندوزی رفتنی است که نقش واکسن براش بازی میکنن که اونو حفظ کنند واقعا شرم آوره
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: