کد خبر: ۹۰۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۲
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه وزیر صمت در باره شرکت ملی مس را تشریح کرد.

توضیح نایب رئیس مجلس درباره سهام شرکت ملی مسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر پورابراهیمی، اظهار داشت: بنده از آن جلسه خبر دارم، مس و صنایع مس بحث مهمی است. اما می دانید 20 درصد از مس در ورزقان آذربایجان هزینه می شود تا به امروز قرار شد وزیر دو کار انجام دهد اولا به اندازه سهم 20 درصد هیات مدیره ورزقان اعمال مدیریت شود، همچنین قرار شد به اندازه همان درصدی که باید در ورزقان آذربایجان اقدام شود مسئولیت اجتماعی را بپذیرد.

وی ادامه داد: آقای وزیر خارج از این موارد نپذیرفت و گفت در اعمال مدیریت در ورزقان تصمیم می گیرد، همه بدانید هیچ مبلغی خلاف جابه جا نشده است و به اندازه درصدی که در قانون آمده است قرار شد مسئولیت اجتماعی که تا به امروز عمل نشده است عمل شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: