کد خبر: ۹۰۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۳۷۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵۰ درصد دانش‌آموزان کشور باید طبق برنامه ششم توسعه در رشته های کاردانش و فنی و حرفه‌ای تحصیل کنند که این آمار اکنون حدود ۳۵ درصد است.

وزیر آموزش‌وپرورش: شمار دانش‌آموزان در رشته‌های فنی باید افزایش یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵۰ درصد دانش‌آموزان کشور باید طبق برنامه ششم توسعه در رشته های کاردانش و فنی و حرفه‌ای تحصیل کنند که این آمار اکنون حدود ۳۵ درصد است.

 
یوسف نوری روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خیران و فعالان اقتصادی مدرسه‌ساز استان کرمان با اشاره به وجود هفت هزار هنرستان در کشور اظهارداشت: از این تعداد حدود ۹۰۰ هنرستان غیردولتی هستند که باید از هنرستان مصرفی به هنرستان تولید تبدیل شوند. 

وی همچنین با تاکید بر اهمیت فعالیت خیرین مدرسه ساز گفت: آموزش و پرورش بدون خیرین مدرسه ساز گرفتار مشکلات زیادی می شد.

نوری افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز کشور به عنوان یک جامعه قدیمی و مستقل نقش بی بدیلی در آموزش و پرورش قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته و دارد.

وی به خدمات انجام شده توسط عطا احمدی خیر مدرسه ساز کرمانی نیز اشاره و تصریح کرد: دست عطا احمدی پدر مدرسه ساز ایران را می بوسیم. 

نوری اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز انسان های متمدنی هستند که از خیر کثیر بهره برده اند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: