کد خبر: ۹۰۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۲
رییس اداره راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: به دنبال بارندگی‌های چند روز گذشته و سیلاب، ۴ راه ارتباطی و اصلی در این استان هنوز بسته است.

۴ راه اصلی در هرمزگان به دلیل سیلاب بسته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رییس اداره راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: به دنبال بارندگی‌های چند روز گذشته و سیلاب، ۴ راه ارتباطی و اصلی در این استان هنوز بسته است.

محمد خزایی روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این راه‌ها در مسیر ارتباطی بشاگرد به جاسک، بشاگرد به میناب، بندرخمیر، کنخ به بندرلنگه و بشاگرد به قلعه گنج استان کرمان است.

وی بیان داشت: اکنون راه بندرخمیر، دژگان به بندرلنگه مسیر جایگزین بندرخمیر، کنخ به بندرلنگه است.

رییس اداره راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان اظهارداشت: به علت طغیان رودخانه‌های فصلی، راه روستایی بسیاری از شهرستان‌های استان از جمله بشاگرد، میناب و جاسک بسته است.

وی با اشاره به اینکه با فروکش کردن آب رودخانه‌های فصلی مسیرهای روستایی بازگشایی می‌شود، گفت: ۲۵ گروه راهداری برای بازگشایی مسیرهای اصلی و روستایی در استان مستقر هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: