کد خبر: ۹۰۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۳۸۹
سرمربی شهرخودرو خبر از بخشش دو دروازه‌بان مغضوب تیمش را داد.

سرمربی شهرخودرو: ماندن دست خداستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از باخت ۲ بر صفر برابر سپاهان در نشست خبری این دیدار که عضر روز دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شناختی که از سپاهان و کیفیت این تیم داشتیم، با توجه به داشته‌هایمان و استراتژی که داشتیم، سعی کردیم خط هافبک سپاهان را از دور خارج کنیم و بتوانیم با بازی مستقیم توپ را دروازه خودمان دور و به دروازه سپاهان نزدیک کنیم. در نیمه نخست این کار را به نحو احسن انجام دادیم و موفق ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم و زمانی که خط دفاع تیم از نیمکت ما دور شد، نتوانستیم بیشتر آن‌ها را کنترل کنیم. در برابر سپاهان اگر غفلت کنی جریمه می شوی و در یک صحنه این اتفاق افتاد که آن هم به این شکل بود که بازیکنان ما مصدوم شده بود که از جای خالی او گل خوردیم. این به خاطر بی‌تجربگی بود. تعداد زیاد مصدومان ما اذیت‌مان می کند. بیشتر بازیکنان ما از ناحیه همسترینگ مصدوم هستند و امیدوارم حسینی آسیب جدی نبیند. سعی می کنیم در زمین به بازیکنانمان فشار نیاوریم که مصدوم نشود. ما هر ۵ روز بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و بدشانسی ما بود. شانس نداشتیم که این وسط‌های فیفادی باشد و بازیکنانم استراحت کنند. سعی می کنیم هر بازی اشتباهات بازی قبل را جبران کنیم اما بععضی اشتباهات جدید هستند و درس عبرت می‌شوند.

سیدعباسی اضافه کرد: ما بازی را ۱-۴-۵ شروع کردیم و این به این دلیل بود که سپاهان بازیکنان ریزنقش و تکنیکی دارد. ما می خواستیم استحکام تیم را حفظ کنیم. من نمی توانم در دو جلسه تمرینی تمام تفکرات دفاعی خودم را به تیم برسانم اما مهم برای من شخصیت گل نخوردن تیم است. بعد از گل اول، سعی کردیم حمله کنیم و این باعث شد تیم جلو بکشد و گل دوم را بخوریم. سلامت سرمایه باشگاه است و دوست داشتم گل دوم را به شکل دیگری می خورد. او ثبات زیادی در درون دروازه داشت و عملکرد خوبی هم به ثبت رساند. سپاهان تیم باکیفیتی است و وقتی برابر این تیم بازی می‌کنی، باید ۶ دانگ حواست به این تیم باشد. ما گلر دوم نداشتیم و دروازه‌بان امیدهای ما نتوانست چون اجازه نداشت بازی کند. دیشب که وارد هتل شدم، با بزرگان تیم مثل محسن ربیع‌خواه، مجتبی بیژن و میلاد کمندانی صحبت کردم و قرار شد که جلالی راد و میلاد فراهانی به تیم برگردند. من خودم فوتبالیست بودم و شرایطم را به بازیکنان گفتم و آن‌ها هم قبول کردند.

سرمربی شهرخودرو در خصوص باتجربه شدن بازیکنان تیمش گفت: اگر فقط کسی به کادر فنی اضافه شود، استفانو کوزین است. فکر نمی کنم باتجربه‌تر از اکبر میثاقیان و رضا مهاجری وجود ندارد و آن‌ها هم سعی کردند آموزش‌های لازم را به بازیکنان بدهند. لیست مصدومان من زیاد است و فشردگی بازی‌ها اجازه نمی‌دهد که تجربه کامل منتقل شود. فرصت برای بازی کردن زیاد است اما ماندن در لیگ دست خدا است. من منتظر فرصت مالک باشگاه هستم. تمام تلاشم را می کنم و حضور در شهرخودرو از ۱۰۰ تا درس برای من بیشتر بود. من از ابتدا واقعیت را گفتم و چیزی را برای پنهان کردن ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: