کد خبر: ۹۰۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۳
دادستان عمومی و انقلاب رباط‌کریم از افزایش تعداد بازداشتی های شهرداری این شهر به ۱۴ نفر خبر داد.

بازداشتی‌های شهرداری رباط کریم به ۱۴ نفر رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: دادستان عمومی و انقلاب رباط‌کریم از افزایش تعداد بازداشتی های شهرداری این شهر به ۱۴ نفر خبر داد.

رحیم علیشپور با اشاره به اینکه تعداد بازداشتی‌هایی شهرداری به ۱۴ نفر رسیده است اظهار داشت: رسیدگی به تخلفات شهرداری رباط‌کریم ادامه دارد و در هفته‌های آینده خبرهای بیشتری از بازداشتی‌های جدید خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: هفته گذشته در جریان مبارزه با فساد با همکاری نیروهای اطلاعاتی ۱۱ نفر از کارکنان واحد پلیس ساختمان شهرداری رباط‌کریم به اتهام ارتشاء و فساد مالی بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب رباط‌کریم اضافه کرد: امروز هم ۳ نفر دیگر از کارمندان شهرداری به اتهام فساد مالی به جمع بازداشت شده‌ها اضافه شدند که جمع بازداشتی‌ها به ۱۴ نفر رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: