کد خبر: ۹۰۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۳۶۸
سرپرست اداره هواشناسی قشم گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی در آسمان این شهرستان از روز جمعه تا کنون، ۱۱۴ میلی‌متر بارش باران در شهر قشم ثبت شد که بیشترین بازندگی‌ها را در این منطقه داشته است.

بیشترین بارندگی در ایران از آن یک جزیرهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: محمد کاملی دیرستانی روز یکشنبه افزود: سرپرست اداره هواشناسی قشم گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی در آسمان این شهرستان از روز جمعه تا کنون، ۱۱۴ میلی‌متر بارش باران در شهر قشم ثبت شد که بیشترین بازندگی‌ها را در این منطقه داشته است.

همچنین در فرودگاه قشم ۹۸.۶ میلیمتر بازندگی ثبت شده که بعد از شهر قشم بیشترین بارش ها را داشته است.

وی ادامه داد: روستای رمکان با ۹۵.۵ میلی‌متر، کاروان ۸۱ میلی متر ، باسعیدو ۷۰ میلی‌متر، سلخ ۶۴.۵ و سوزا با ۶۲.۲ میلی‌متر نیز پس از شهر و فرودگاه قشم،بیشترین بارندگی ها را داشته اند.

سرپرست اداره هواشناسی قشم اظهار داشت: کمترین بارش ها نیز در شهرهای طبل و درگهان به ترتیب با ۶۲ و ۵۲ به ثبت رسیده است.

وی افزود: احتمال بارندگی در ساعات آینده و به ویژه در سحرگاه فردا نیز وجود دارد.

کاملی دیرستانی ادامه داد: سامانه بارشی تا ظهر دوشنبه در قشم فعالیت خواهد داشت و ظهر فردا از آسمان قشم خارج می شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۶۲۸ کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: