کد خبر: ۹۰۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس از وزارت صنعت معدن و تجارت خواست هر چه سریعتر روند پذیرش سرمایه گذار در استان کرمانشاه را اصلاح کند.

وزارت صمت رویه پذیرش سرمایه گذار در کرمانشاه را اصلاح کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، در تذکری خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت، اظهار داشت: استان کرمانشاه رتبه اول بیکاری در کشور را داراست از این رو سازمان مربوطه شما در این استان مانع اصلی سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: به ۹۹درصد از سرمایه گذاران به محض مراجعه و مواجهه با سازمان شما در استان با کلماتی نظیر: چرا آمده‌اید؟ از کجا آمده اید؟ برای چه آمده اید؟ چرا در این استان می خواهید سرمایه‌گذاری کنید؟ مواجه می‌شوند.

حیدری تاکید کرد: سازمان شما در کرمانشاه شبیه تشکیلات قضایی است نه سازمان صنعت معدن و تجارت که این انتظار وجود دارد هر چه سریعتر این رویه و کارکرد در استان کرمانشاه اصلاح و جبران مافات شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: