کد خبر: ۹۰۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۶
نمایندگان مردم در مجلس سازمان برنامه و بودجه را موظف کردند تا تعهدات مالی دستگاه های اجرایی به واحدهای تحت حمایت قانون جهش تولید دانش بنیان را از محل بودجه این دستگاه ها تسویه کند.

سازمان برنامه موظف به پرداخت معوقات دستگاه های اجرایی به شرکت های دانش بنیان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان با پیشنهاد جعفر قادری نماینده مردم شیراز با الحاق یک بند به ماده ۴ این طرح با ۱۶۷ رأی موافق، ۲۰ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۳ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس این مصوبه در صورتی که تعهدات مالی دستگاه های اجرایی به واحدها و موسسات تحت حمایت این قانون، به تعویق بیفتد، سازمان برنامه و بودجه موظف است مستقیماً نسبت به پرداخت تعهدات مالی از بودجه آن دستگاه اقدام کند.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: