کد خبر: ۹۰۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۹۶
کمال کامیابی‌نیا پس از حضور ثابت در بازی با سپاهان و ثبت گل سه امتیازی، حالا آماده بازی با تراکتور می‌شود.

کمال، آماده سبقت از رضا اسدیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: کمال کامیابی‌نیا پس از حضور ثابت در بازی با سپاهان و ثبت گل سه امتیازی، حالا آماده بازی با تراکتور می‌شود.

هافبک دفاعی شماره 11 پرسپولیس که سابقه گلزنی مقابل تراکتور در تبریز و تهران را دارد، حالا در حالی به استقبال تقابل با این تیم خواهد رفت که به نظر توانسته اعتماد یحیی گل‌محمدی را جلب کند و به زوج ثابت سرلک در پست هافبک دفاعی تبدیل شود.

کامیابی‌نیا این فصل 393 دقیقه با پیراهن پرسپولیس بازی کرده و متوسط 36 دقیقه حضور به ازای هر بازی لیگ برتر را دارد. این در حالی است که رضا اسدی یک ساعت بیشتر از او به میدان رفته و حالا اگر یحیی گل‌محمدی دوباره از ترکیب بازی قبلی استفاده کند، کمال با عبور از اسدی، دومین هافبک دفاعی ثابت پرسپولیس در این فصل می‌شود.

نکته جالب اینکه یحیی برای 7 بازی متوالی از اسدی استفاده نکرده تا نشان دهد از آمادگی او رضایت ندارد اما در عین حال کمال از زمان بازگشت به مرز 400 دقیقه بازی رسیده و باید دید در مقابل تراکتور چه خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: