کد خبر: ۹۰۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۸
رئیس پلیس فتا خوزستان از شناسایی و کشف پرونده‌ای سرقت ارز دیجیتال به ارزش ۱۷ میلیارد ریال توسط کاراگاهان پلیس فتا خبر داد.

پسر جوان بیت کوین‌های دوستش را دزدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جامعه24: سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از کیف پول الکترونیکی‌اش مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرقت شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی سرانجام هویت متهم که از دوستان شاکی بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه به همراه تجهیزات الکترونیکی‌اش دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان تصریح کرد: متهم با مشاهده مستندات کامل کارشناسان پلیس فتا ‏لب به اعتراف گشود و در خصوص شیوه مجرمانه خود گفت: با توجه به دوستی که به شاکی داشتم، در یک لحظه از اعتماد و غفلتش سوءاستفاده کرده و با دسترسی به گوشی شاکی اقدام به سرقت رمز کیف پول ‏الکترونیکی و انتقال ارز‌ها به کیف پول خودم کردم.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شد، به شهروندان هشدار داد: عدم رعایت نکات امنیتی در خصوص کیف پول‌های الکترونیکی می‌تواند زمینه ساز دسترسی کلاهبرداران و هکر‌ها به کیف پول و از دست رفتن سرمایه شما شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: