کد خبر: ۹۰۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۱
مالک باشگاه سالرنیتانا معرفی شد تا ماجرای حذف این تیم از سری آ به پایان برسد.

مالک جدید باشگاه سالرنیتانا معرفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در تاریخ 21 دسامبر، فدراسیون فوتبال ایتالیا با درخواست لوتیتو، مالک مشترک لاتزیو و سالرنیتانا برای مهلت گرفتن به منظور فروش سالرنیتانا مخالفت کرد و این شخص تنها 10 روز فرصت داشت که وضعیت مالکیت این باشگاه را مشخص کند و در غیر اینصورت سالرنیتانا از ادامه مسابقات سری آ کنار گذاشته می‌شد.

در ساعات پایانی شب گذشته مشخص شد، دانیلو ایروولینو با پیشنهاد 10 میلیون به اضافه 25 میلیون برای مدیریت باشگاه سالرنیتانا این مقام را به دست آورده است و به عنوان مالک جدید فعالیت خواهد کرد.

او در این مورد گفت: "من هر کاری انجام خواهم داد تا سالرنیتانا را نجات دهم. در تمام پروژه‌هایم همیشه اشتیاق زیادی داشته‌ام و در این پروژه فوتبال نیز این اتفاق خواهد افتاد. من عاشق سالرنو هستم، می‌خواهم یک رابطه موفق با شهر ایجاد کنم."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: