کد خبر: ۹۰۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۴۸۶
مهاجم نروژی مقصد بعدی خود را فاش کرد.

رئال مادرید یا بارسلونا؛ افشای مقصد هالند از زبان خودشبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، درخشش ستاره نروژی و 21 ساله بورسیا دورتموند ارلینگ هالند باعث شده تا بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، چلسی، بارسلونا و رئال مادرید به دنبال جذب این بازیکن برای تقویت خط حمله خود باشند.

با تعطیلی مسابقات بوندسلیگا در نیم فصل اول رقابت‌ها و شروع سال نو میلادی هالند اکنون در تعطیلات به سر می‌برد به گفته آ اس هالند در جمع هواداران خود فاش کرده است که دوست دارد در اسپانیا بازی کند و با توجه به ادعای این بازیکن به نظر می‌رسد وی یا به رئال مادرید خواهد رفت یا بارسلونا. 

هرچند هالند با دروتموند قرارداد دارد و هر یک از تیم های که خواهان وی هستند باید بند فسح 75 میلیون یورویی وی را به زنبورها پرداخت کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: