کد خبر: ۹۰۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۷
پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و اتفاقی که در بازی با فولاد رخ داد، صحبت کرد.

بیگ زاده: کم کاری باشگاه استقلال بود که چنین اتفاقی برای روشن افتاد/ مجیدی باید به پیشکسوتان احترام بگذاردبه گزارش خبرداغ، هاشم بیگ‌زاده مربی تیم ویستاتوربین در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص عملکرد استقلال مقابل فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من استقلال در این بازی نتوانست زیاد ایجاد موقعیت کند حتی فولاد با جواد نکونام می‌توانست در این بازی به پیروزی برسد.

وی در خصوص عملکرد هافبک‌های استقلال در این دیدار ادامه داد: هافبک‌های استقلال عملکرد خوبی نداشتند زیرا نتوانستند برای مهاجمان ایجاد موقعیت کنند فقط این تیم روی حرکت انفرادی موفق به گلزنی شدند. مهدی‌پور شاید صد بار دیگر هم چنین شوتی بزند تبدیل به گل نشود. به نظرم اگر حتی یک افساید اشتباه هم داور برای فولاد گرفت که اگر اعلام نمی‌شد شاید نتیجه برعکس می‌شد. درست است که استقلال صدر جدول است ولی اگر با همین روند پیش برود در بازی‌های آینده به مشکل برخواهد خورد.

بیگ‌زاده در خصوص دیدار این هفته آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: تیم اراک هم شرایط خوبی دارد استقلال یک بازی سخت هم مقابل این تیم دارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص خبرنگاران خانم در ورزشگاه آزادی افزود: اتفاق بسیار خوبی بود امیدوارم که هواداران خانم هم به زودی به ورزشگاه‌ها بیایند چون حق آ‌نهاست و با حضور آنها مشکلی پیش نخواهد آمد.

مربی ویستاتوربین در خصوص شرایط این تیم در آستانه دیدار مقابل شهرداری آستارا در لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: شرایط مان کمی سخت است سال اولی است هم که در لیگ دسته یک مشغول فعالیت هستیم و با توجه به بضاعت ما نتایج قابل قبولی هم گرفتیم خیلی از این بازیکنان پیش از این در لیگ دسته یک بازی نکرده بودند و نیاز به زمان داریم.

وی در خصوص اینکه مسولان حسن روشن پیشکسوت استقلال را در ابتدای بازی به ورزشگاه راه نداده بودند، گفت: این کم کاری باشگاه اسقلال بود که چنین اتفاقی افتاد پیش از این در سال‌های گذشته در هر بازی از دو پیشکسوت تقدیر می‌شد و باعث می‌شد هواداران بیشتر با افتخارات این عزیزان آشنا شوند. به نظرم پیشکسوتان می‌توانند از نظر فنی به این تیم کمک کنند.

بیگ‌زاده در پایان در خصوص اینکه مجیدی گفته بود به نظر پیشکسوتان زیاد اهمیت نمی‌دهد، گفت: نظرشان برای خودش محترم است پیشکسوتان دوست دارند که تیم نتیجه بگیرد حتی اگر نظر پیشکسوتان برای مجیدی مهم نباشد باید به آنها احترام بگذارد. خود ایشان هم پیشکسوت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: