کد خبر: ۹۰۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۰
صنعت نفت آبادان و سرخابی های پایتخت بیشترین گزینه را در تیم منتخب هفته دوازدهم دارند.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال هم روز گذشته با انجام ۸ دیدار برگزار شد و به پایان رسید و مطابق هر هفته از این رقابت‌ها برخی بازیکنان عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم‌های خود داشتند و در نتیجه بازی تاثیر گذار بودند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: احمد گوهری (صنعت نفت)

آلومینیوم خیلی تلاش کرد اولین شکست خود را در لیگ برتر مقابل صنعت نفت تجربه نکند ولی تلاش مهاجمان این تیم اگرچه منجر به خلق موقعیت‌های متعدد روی دروازه شد ولی هوشیاری احمد گوهری و روز خوب او باعث شد این اتفاق رخ ندهد. گوهری اگرچه موفق به ثبت کلین شیت مقابل آلومینوم نشد ولی در پیروزی ارزشمند تیمش مهره موثری بود. 

 

مدافع راست: صائب محبی (هوادار)

اگرچه از هوادار و فجرسپاسی یک بازی کسل کننده و بدون موقعیت آنچنانی را شاهد بودیم ولی مدافع راست هوادار در این دیدار نه چندان جذاب هم توانست عملکرد قابل قبولی از خودش به جا بگذارد و در فاز دفاعی تقریباً بدون اشتباه ظاهر شد. محبی ۱۳ نبرد موفق داشت و ۴ قطع پاس و ۵ دفع توپ به ثبت رساند و ۵ بار هم توپ را از حریف پس گرفت تا ستاره زمین لقب بگیرد. 

 

مدافع میانی: محمد طیبی (صنعت نفت)

در کنار احمد گوهری که روز خوبی داشت، محمد طیبی، مدافع میانی با تجربه این تیم هم خوب عمل کرد و خصوصاً روی توپ های هوایئ اجازه خلق موقعیت به مهاجمان تیم اراکی نداد و حملات حریف هم عمدتاً از جناحی که او حضور نداشت صورت گرفت. طیبی یکی از سه گل تیمش را هم به ثمر رساند تا تاثیر گذاری خودش را روی این برد به ثبت رسانده باشد. 

 

مدافع میانی: آرمان قاسمی (ذوب آهن)

مدافع ذوب آهن روز خوبی مقابل تراکتور پشت سر گذاشت و علاوه بر اینکه تک گل پیروزی بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی به خوبی به ثمر رساند، در دفاع از آن گل خورده هم توانست موفق عمل کند. قاسمی ۱۸ بازپس گیری توپ داشت و ۷ قطع پاس و ۵ نبرد هوایی موفق هم حاصل کارهای دفاعی وی جلوی تراکتور بود تا موثرترین بازیکن تیمش در این دیدار باشد. 

 

مدافع چپ: علی شجاعی (پرپیولیس)

شجاعی جوان به خوبی خودش را در ترکیب پرسپولیس جا انداخته و به یحیی گل محمدی تحمیل کرده است و این روزها در ترکیب سرخپوشان خوب بازی می‌کند. شجاعی در دیدار مقابل سپاهان اگرچه چندباری اجازه نفوذ به حریف داد ولی بارها هم مانع شکل گیری حملات طلایی پوشان شد و پاس تک گل این دیدار را هم به کمال کامیابی نیا داد تا تاثیرش را روی برد با ارزش این هفته پرسپولیس گذاشته باشد. 

 

هافبک دفاعی: مهدی مهدی‌پور (استقلال)

هافبک دفاعی استقلال این روزها ستاره بی چون و چرای ترکیب تیمش است و بعد از درخشش در دیدار هفته گذشته مقابل پدیده و دادن دو پاس گل، این بار تک گل سه امتیازی مقابل فولاد را به زیبایی هرچه تمام‌تر روی یک شوت از راه دور به ثمر رساند. عملکرد خوب مهدی‌پور مقابل فولاد تنها به گل بی نظیر او ختم نمی‌شود. او دو شوت در چهارچوب، چهار پاس کلیدی و ۱۰ بازپس‌گیری توپ در این بازی به ثبت رساند. 

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی نیا (پرسپولیس)

پرسپولیس هم مثل استقلال برتری یک بر صفر با ارزش هفته دوازدهم خود را روی درخشش هافبک دفاعی خود به ثبت رساند. کامیابی نیا روی یک ضربه سر دقیق و تماشایی توانست دروازه سپاهان را باز کند و با این یک گل سه امتیاز مهم و ارزشمند به تیمش اضافه کرد. او ۴ تکل موفق، ۴ قطع توپ و ۱۲ باز پس گیری توپ در این بازی داشت تا برترین بازیکن زمین باشد 

 

هافبک هجومی: نوید عاشوری (گل‌گهر)

در روزی که گل گهر از یک شکست مقابل مس رفسنجان گریخت، تلاش‌های هافبک این تیم برای طراحی حملات و بازگشت به بازی قابل ستایش است. عاشوری چندین موقعیت روی دروازه مس خلق کرد و هم خودش و هم هم‌تیمی هایش فرصت ثبت گل‌های بیشتر داشتند ولی او با تأثیرگذاری روی هر دو گل تیمش که توسط تبریزی و باقری به ثمر رسید مانع شکست تیمش در این دیدار شد و یکی از خوب‌های هفته دوازدهم بود.

 

هافبک هجومی: مجید علیاری (مس رفسنجان)

زدن دو گل به گل گهر خودش به تنهایی دلیل کافی برای حضور در تیم منتخب هفته و حتی کسب عنوان برترین بازیکن هفته است که مجید علیاری از مس رفسنجان موفق شد این کار را به خوبی انجام دهد. مس به جز دو گل نتوانست موقعیت های دیگری در این بازی به آن صورت خلق کند و ثبت دو گل از دو موقعیت نشان از فرصت طلبی علیاری دارد. 

 

مهاجم: ابراهیم صالحی (پیکان)

در دیدار مقابل پدیده تیم پیکان تلاش زیادی برای کسب هر سه امتیاز بازی داشت ولی موفق به انجام آن نشد. با این وجود ابراهیم صالحی توانست برای تیمش یک گل خوب به ثمر برساند و علاوه بر آن فرصت‌های دیگری هم در طول بازی داشت که به خوبی از آن استفاده نکرد. در روزی که اکثر مهاجمان لیگ برتر خاموش بودند صالحی یکی از نفرات تیم منتخب قرار گرفت. 

 

مهاجم: حسن بیت سعید (صنعت نفت)

سومین نماینده صنعت نفت در تیم منتخب هفته است و البته می‌توان گفت بهترین‌شان. بیت سعید در دیدار مقابل آلومینوم چهره اصلی برتری تیمش بود و با زدن یک گل و دادن یک پاس گل باعث شد رسول خطیبی برای اولین بار شکست را در لیگ بیست و یکم تجربه کند. بیت سعید چند موقعیت دیگر هم برای هم تیمی های خودش خلق کرد که با بدشانسی و بی دقتی از دست رفتند و خودش هم یک جا فرصت داشت تا دومین گلش را به ثمر برساند. 

lineup

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: