کد خبر: ۹۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
سرباز لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) ارومیه در راستای اجرای پویش آزادی زندانیان نیازمند مشارکت و با جمع آوری حقوق سربازی خود در آزادی زندانی نیازمند ارومیه ای مشارکت کرد.

سربازی ارومیه‌ای با حقوق سربازی، یک زندانی آزاد کردمتین طاهری سرباز لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) در راستای اجرای پویش آزادی زندانیان نیازمند مشارکت و با جمع آوری مبلغ یازده میلیون تومان از حقوق سربازی خود در آزادی زندانی نیازمند ارومیه ای مشارکت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز، سرباز طاهری که با همراهی مسئولین لشکر سه حمزه سیدالشهدا استان آذربایجان غربی شخصا در مراسم آزادی زندانی در زندان مرکزی ارومیه حضور یافته بود با واریز مبلغ یازده میلیون تومان به حساب دادگستری و با حضور وکیل شاکی، پرونده رضایت زندانی جوانی که بعلت بدهی مالی به زندان محکوم شده بود را اخذ و در همان ساعت وی را آزاد کرد.

این زندانی که بعلت بیکاری و عدم درآمد کافی در زندان از پرداخت میزان بدهی خود مستاصل بود با همکاری مددکاران اجتماعی زندان، ضمن آزادی، توسط یکی از خیرین کارآفرین استان نیز فرصت شغلی برای فراهم شد.

این آزادی در پاسداشت یاد سردار سخاوت شهید سلیمانی و در قالب پویش خاتم سلیمانی انجام گرفت.

شایان ذکر است، هم اکنون واحدهای مددکاری زندان‌های استان با مشارکت خیرین، زندانیان نیازمند را شناسایی و تا پایان طرح آزاد خواهند کرد.

سربازی ارومیه‌ای با حقوق سربازی، یک زندانی آزاد کرد

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: