کد خبر: ۹۰۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۵۴
سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش برای برد مقابل مس رفسنجان به زمین می‌رود و کاری به ۷ امتیاز کسر شده از سوی کمیته انضباطی ندارد.
قلعه‌نویی: مهم این است مردم از بازی‌مان لذت می‌برندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تیم گل گهر سیرجان عصر چهارشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است. به همین خاطر امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر به نشست خبری رفت و توضیحاتی را درباره این بازی ارائه کرد.

قلعه‌نویی که هنوز بابت حکم کمیته انضباطی علیه تیمش و 3 برصفر شدن بازی های گل گهر مقابل استقلال، پیکان وسپاهان ناراحت است، بیان کرد: دربی، حساسیت‌ها و شرایط خودش را دارد. با این حال خوشحالم که استان کرمان چه در لیگ برتر و چه لیگ یک، جایگاه خود را پیدا کرده و با توجه به این رویه، فردا بازی زیبایی را خواهیم دید. به آقای ربیعی تبریک می‌گویم که یک تیم خوبی در رفسنجان درست کرده است.

او در ادامه به کسر 7 امتیاز از تیمش به خاطر ماجراهای بازیکن گابنی تاکید کرد: ما شرایط خاصی داریم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که بعد اتفاقات اخیر، بازی‌های خوبی انجام می‌دهند و مطمئنیم فردا اگرچه بازی سختی داریم اما باید سه امتیاز را بگیریم تا ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد.

سرمربی گل‌گهر درباره شرایط مس رفسنجان و آنالیزی که از این تیم داشته، گفت: آنها مهاجم خطرناک دارند و از مربی جوان و خوبی برخوردارند و با اینکه سال دوم در لیگ برتر هستند نتایج خوبی گرفته‌اند.

قلعه‌نویی صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: گل‌گهر را همه به بازی و نتایج خوب می‌شناسند.ما اصلاً به آن 7 امتیاز کسرشده کاری نداریم، مهم این است که مردم از بازی‌های گل‌گهر لذت می‌برند؛ هم از لحاظ فنی و هم نگرشی.

سرمربی گل‌گهر با اشاره به اینکه کسر 7 امتیاز شرایط جدولی تیمش را متفاوت کرده، گفت: ما به جدول هم کار نداریم بلکه روند رو به رشد تیم مدنظر است. اگر در بازی قبل کمی بیشتر دقت می‌کردیم سه امتیاز را می‌گرفتیم؛ هرچند ممکن بود بازنده هم باشیم. در هر حال فردا یک بازی هجومی در دستور کار داریم و تاکتیک مدنظر را پیاده‌سازی خواهیم کرد. قلعه‌نویی درباره اینکه مسابقه با مس دربی استان کرمان است، گفت: خوشحالم در استانی هستم که به لحاظ فرهنگی و فوتبالی به مملکت کمک می‌کند؛ امیدوارم این روند ادامه یابد و تیم‌های دیگر این استان که لایق حضور در لیگ برتر هستند، بتوانند در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور یابند. او صحبت‌هایش را با این جمله به پایان برد: امیدوارم فردا برنده دیدار، ما باشیم و شرایط بهتری در لیگ رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: