کد خبر: ۹۰۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۳۴۷
ستاره بسکتبال ایران و ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه در اردوی تیم ملی از ناحیه زانو مصدوم شده‌ام و الان از شرایط آرمانی دور هستم، با درد و از روی ناچاری برای تیم بازی می‌کنم.

مصدومیت جدی ستاره تیم ملی بسکتبالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ستاره بسکتبال ایران و ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه در اردوی تیم ملی از ناحیه زانو مصدوم شده‌ام و الان از شرایط آرمانی دور هستم، با درد و از روی ناچاری برای تیم بازی می‌کنم.

ارسلان کاظمی درباره پیروزی سخت تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل نظم آوران سیرجان توضیح داد: شرایط تیم ما بخاطر مصدومیت بازیکنان سخت شده است. من خودم اصلا شرایطم خوب نیست، بخاطر یک مصدومیتی که در اردوی تیم ملی برایم ایجاد شد متاسفانه درد زیادی دارم و تقریبا یک هفته و نیم از شرایط بازی دور بودم. تا قبل بازی با آبادان هم قرار بود بازی نکنم و از شرایط آرمانی دور هستم.

او ادامه داد: فکر میکنم خود من برای این بازی کلا دو جلسه با تیم تمرین کردم و از نظر خودم در بازی برابر سیرجان واقعا بد بودم. فاصله زیادی با دوران اوج خودم داشتم. وقتی یک بازیکن در اوج است با مصدومیت افت شدیدی می‌کند. ما فرید اصلانی را بخاطر کمردرد شدید نداشتیم که به سختی می‌توانست صاف شود و جا دارد از او تشکر کنیم که اصلا برای این بازی دقایقی کوتاه هم وارد زمین شد. اشکان خلیل‌نژاد و حامد سهراب‌نژاد هم بخاطر مصدومیت نیستند که دست تیم ما را بسیار خالی کرده است.

ستاره تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: سیرجان تیم خوبی است و بازی با آن‌ها برای ما از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. سیرجان بازیکنان خارجی و داخلی خوبی دارد که این موضوع بازی مقابل آن‌ها را سخت می‌کند. برد در این دیدار برای هر دو تیم مهم بود و دو تیم خوب بودند، اما در سه ثانیه پایانی خوشبختانه ما به پیروزی دست یافتیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بخاطر مصدومیتش احتمال عدم حضورش در بازی بعد وجود دارد؟ تصریح کرد: متاسفانه مصدومیت بدی از ناحیه زانو دارم. الان شرایط من گونه‌ای است که بازی به بازی پیش می‌رویم. با آقای کوهستان صحبت کرده‌ام و پیش متخصص رفتم که گفت باید فعالیتم پایین باشد، اما چون این بازی مهم بود به ناچار با دو مسکن بازی کردم و در غیر اینصورت باید استراحت کنم.

او درباره پیش بینی خود از مرحله پلی‌آف نیز گفت: خیلی زود است که پلی‌آف را قضاوت کنیم، چون باید ببینیم تیم‌ها چه بازیکنان خارجی می‌آورند. همانطور که می‌دانید بازیکنان خارجی مرحله پلی‌آف بسیار متفاوت‌تر از بازیکنان دور نخست لیگ هستند. شخصا امیدوارم بازیکنان خوبی به تیم‌ها اضافه شوند تا ضمن بالا بردن سطح لیگ بالاتر، بازیکنان ایرانی هم تنشان به تن بازیکنان خوب خارجی بخورد که باعث پیشرفت است.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، درباره کیفیت لیگ امسال نیز اظهار کرد: من قبلا هم گفته‌ام، فکر میکنم همه بازیکنان، تیم‌ها و مربیان هم معتقدند که برای داشتن لیگ پویا باید ابتدا مدل و سبک برگزاری بازی‌های لیگ مشخص باشد. در چند سال گذشته هر ساله لیگ ما با یک روش متفاوت برگزار شده است. تیمی که وارد لیگ میشود نمی‌داند تکلیف چیست. وقتی برنامه‌ریزی لیگ مشخص باشد باشگاه‌ها هم می‌توانند برنامه ریزی خوبی کنند، در نتیجه کیفیت لیگ نیز بالاتر خواهد رفت. متاسفانه هر سال لیگ با یک روش جدید برگزار می‌شود که بسیار آسیب می‌زند. فکر میکنم کار فدراسیون هم راحت می‌شود اگر تکلیف مشخص باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: