کد خبر: ۹۰۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۳۶۰
بهاره رهنما که به تازگی مستند «صدام کن مامان» را ساخته، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از شهاب حسینی و حمایتش برای اکران این فیلم مستند تشکر کرد و پیامی نوشته است. در ادامه بخوانید.

حمایت شهاب حسینی از بهاره رهنما؛ پیام رهنمابه گزارش خبرداغ به نقل از صبا: بهاره رهنما که به تازگی مستند «صدام کن مامان» را ساخته، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از شهاب حسینی و حمایتش برای اکران این فیلم مستند تشکر کرد و نوشت: «شهاب حسینی از آرتیست‌های مورد علاقه من است.

بازی، شخصیت و حضور پر خاطره‌اش بر پرده نقره‌ای، همیشه برایم ارزشمند بوده از سالیان دور و حالا حمایتش از مستند «صدام کن مامان» و اکرانش (به زودی) برایم ادامه یک خاطره شیرین قدیمیه و بسیارخوشایند برای من؛ پس به فال نیک می‌گیریم اکران اولین مستند بلند ایرانی در حوزه مادر شدن...»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: