کد خبر: ۹۰۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۴
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک زن کلاهبردار در شهر "هرسین" خبر داد که به بهانه تهیه جهیزیه ارزان قیمت، 60 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

بکلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید جهیزیه ارزانه گزارش خبرداغ ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از شکایت های متعدد شهروندان "هرسینی" از یک زن مبنی بر کلاهبرداری از آنها، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد زنی به نام "م .خ" به بهانه اینکه می تواند اقدام به تهیه لوازم خانگی و جهیزیه ارزان قیمت با نرخ بسیار کمتری از بازار کند، اعتماد آنها را جلب و در چند مرحله مبالغی را از آنها اخذ کرده و سپس با خاموش کردن گوشی تلفن همراه خود متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در ادامه ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی زن کلاهبردار شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جاویدان گفت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم خود، با جلب اعتماد 19 نفر به بهانه خرید جهیزیه و لوازم خانگی ارزان قیمت، مبلغ 60 میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: این متهم که در همین زمینه سابقه دار بوده، به دستگاه قضایی تحویل داده شد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: