کد خبر: ۹۰۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید: ۲۱۸
بازیکنان صنعت نفت با نارضایتی برابر آلومینیوم اراک حاضر خواهند شد.

بحران در اردو نفتی‌ها پیش از دیدار با آلومینیوم اراکبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس روز چهارشنبه از ساعت 17 صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر پذیرای آلومینیوم اراک خواهد بود.

صنعت نفت درحالی برابر آلومینیوم قرار خواهند گرفت که این تیم روزهای خوشی را پشت سر نمی‌گذارد و بازیکنان این تیم برخلاف وعده های که داده شده مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند. این وضع تا جایی پیش رفت که شاگردان علیرضا منصوریان قصد داشتند بعد از بازی با فولاد در دربی خوزستان اعتصاب کنند و در تمرینات حاضر نشوند که با مداخله منصوریان و طالب ریکانی این اتفاق رخ نداد و تمرینات نفتی ها برگزار شد.

اما همچنان بازیکنان صنعت نفت آبادان با توجه به عملی نشدن وعده های مسئولین از این موضوع ناراحت هستند و اگر چه تمرینات این تیم برگزار شده است اما به نظر می‌رسد شاگردان منصوریان روحیه مناسبی برای رویاروی با آلومینیوم اراک را ندارند. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: