کد خبر: ۹۰۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۲۴۸
بهادری جهرمی با اشاره به نامه یکی از نمایندگان گفت: در پاسخ آن نامه به تفسیر و بند به بند بیان شد و کاملا برای این نماینده روشن شد که لایحه بودجه ۱۴۰۱ کاملا در چارچوب قانون مجلس است و تمامی احکام قانون اصلاح ساختار بودجه مجلس در تدوین لایحه بودجه سال آینده مدنظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت: بودجه ۱۴۰۱ کاملاً در چارچوب قانون اصلاح ساختار بودجه استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه 7 دی) در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار فارس، اظهار داشت: نامه یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اصلاح ساختار بودجه ارسال شده بود که به فاصله کوتاه هم پاسخ آن توسط معاون سازمان برنامه و بودجه داده شد.

وی ادامه داد: در پاسخ آن نامه به تفسیر و به صورت بند به بند بیان شد و کاملا برای این نماینده روشن شد که لایحه بودجه ۱۴۰۱ کاملا در چارچوب قانون مجلس است و تمامی احکام قانون مجلس در تدوین لایحه بودجه سال آینده مدنظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، محسن زنگنه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه درنامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشته بود برخی احکام قانون اصلاح ساختار بودجه در لایحه بودجه 1401 اعمال نشده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: