کد خبر: ۹۰۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۳۲۹
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم بررسی دقیق ساز و کار ارز ترجیحی در بودجه سال آینده گفت: مردم تحمل گرانی بیشتر را ندارند و مبادا با یک تصمیم هیجانی مشکلات‌شان را بیشتر کنیم.

درباره ارز 4200 تومانی هیجانی تصمیم نگیریمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به مذاکرات لغو تحریم‌ها اظهار داشت: به کشورهای 1+4 توصیه می‌کنم که باور کنند رژیم صهیونیستی خودش هم به این نتیجه رسیده است که آن وعده صادق که اسرائیل 25 سال بعد را نخواهد دید، در حال تحقق است. 

وی افزود: بنابراین کشورهای اروپایی به منافع ملت‌های خود توجه کنند، نه به اراجیف این رژیم جعلی. به تاریخ توجه کنید که آنها که از این رژیم حمایت کردند الان کجا هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان‌جنوبی در مجلس در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: قبول داریم اصلاحات ساختاری در اقتصاد زمانبر است و ارز 4200 تومانی هم برای منافع شخصی عده‌ای بوده است و 80 درصد نهاده‌ها دست یک نفر است در حالی که با ارز دولتی فقط 30 درصد آن را وارد کرده که نشانه فساد است. 

اسحاقی افزود: اما مبادا در ماجرای حذف یا باقی ماندن ارز ترجیحی بی‌‌تدبیری کنیم که این باعث کوچک‌تر شدن سفره مردم می‌شود. 

وی تصریح کرد: مردم تحمل گرانی بیشتر را ندارند و مبادا با یک تصمیم هیجانی مشکلات آنها را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: