کد خبر: ۹۰۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۱
سخنگوی کمیسیون عمران درباره طرح انتقال آب به سیستان و بلوچستان از دریای عمان گفت: در شرایط کنونی نمی توان از منابع آب زیرزمینی برداشت کرد و باید این آب را از دریای آزاد که به اقیانوس راه دارد، تامین کرد.

چاره‌ای جز استفاده از آب دریاهای آزاد برای رفع خشکسالی نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس،گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در دستور کار جلسه علنی امروز (سه شنبه 7 دی) مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گزارش این کمیسیون درباره طرح مذکور را قرائت کرده و اظهار داشت: مشکل اساسی کشور را در حال حاضر بحث تامین آب است.

وی افزود: در شرایط کنونی نمی‌توان از منابع آب زیرزمینی برداشت کرد و باید این آب را از دریای آزاد که به اقیانوس راه دارد، تامین کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران تصریح کرد کرد: طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان هیچ منافاتی با قانون ندارد و این طرح توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و حتی شرکت آب و فاضلاب نیز با اجرای این طرح موافق است. 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون معضل تامین آب بندرعباس به دلیل انتقال آب خلیج فارس حل شده است.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: