کد خبر: ۹۰۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
تعداد بازدید: ۴۳۱
شنیده‌ها حاکی از این است رئیس جمهور قصد دارد برای بهبود اوضاع در وزارت اقتصاد تغییراتی در این کابینه اعمال کند و خاندوزی را عزل نماید.

خاندوزی عزل می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از پرسون، در راهروهای مجلس شنیده شده که احتمالا قبل از استیضاح خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی از سوی مجلس، رئیس جمهوری نسبت به ترمیم کابینه و بهبود وضعیت اقتصادی، تغییراتی در وزارت اقتصاد دهد و این وزیر را برکنار کند.

دیروز یکشنبه در راهروهای مجلس از زبان برخی نمایندگان مجلس شنیده شده که انتقادات به عملکرد احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی افزایش یافته و احتمال استیضاح وی در مجلس قوت گرفته است.

در همین میان یکی از نمایندگان مجلس که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار ما گفت: خاندوزی مراحل ترقی را پله پله طی نکرده و به همین دلیل در حد وزارت اقتصاد و دارائی نیست.

وی افزود: اگر در مجلس استیضاح وزرا مطرح شود و در دستور کار نمایندگان قرار گیرد، خاندوزی اولین وزیری است که با رای عدم اعتماد مجلس از سمت خود عزل خواهد شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: شاید رئیس جمهور برای بهبود وزارت اقتصاد و دارائی خود اقدام کند و قبل از عزل وی از سوی مجلس، این وزیر را برکنار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: