کد خبر: ۹۰۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۹
استودیوی فیلم «سونی» اعلام کرد فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» از مرز فروش یک میلیارد دلار عبور کرده است. این فیلم تنها ۱۲ روز پس از اکران به نقطه عطف خود رسید. تنها «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در سال ۲۰۱۹ در مدت زمان کمتری - به ترتیب ۵ روز و ۱۱ روز - به این رقم رسیدند.

بمرد عنکبوتی؛ پر فروش‌ترین فیلم دوران کروناه گزارش خبرداغ به نقل از فراز: استودیوی فیلم «سونی» اعلام کرد فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» از مرز فروش یک میلیارد دلار عبور کرده است.

 
 

به گزارش سی‌ان‌ان، این فیلم تنها ۱۲ روز پس از اکران به نقطه عطف خود رسید. تنها «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در سال ۲۰۱۹ در مدت زمان کمتری - به ترتیب ۵ روز و ۱۱ روز - به این رقم رسیدند.

 

این فیلم تاکنون ۱/۰۵ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش داشته است. «راهی به خانه نیست» - که تام هالند و زندایا در نقش پیتر پارکر و ام جی در آن نقش آفرینی می‌کنند تنها فیلم دوران همه‌گیری کرونا است که یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخته است.

 

سونی همچنین گفت که «راهی برای خانه نیست» اکنون پرفروش‌ترین فیلم سال در سراسر جهان است.

این فیلم - که توسط سونی و استودیو مارول دیزنی ساخته شده است - در باکس آفیس عملکرد شگفت انگیزی داشته است، به خصوص که جهان هنوز در میانه یک بیماری همه‌گیر است.

 

«راهی به خانه نیست» با فروش ۲۶۰ میلیون دلاری آخر هفته گذشته در باکس آفیس آمریکای شمالی رکوردشکنی کرد. این دومین افتتاحیه بزرگ داخلی تمام دوران بود. پل درگارابدیان، تحلیلگر ارشد رسانه‌ای می‌گوید: «آنچه رخ داد کاملاً گیج کننده است. این اعداد در دوران پیش از همه‌گیری هم بسیار چشمگیر بود..»

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: