کد خبر: ۹۰۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که با توجه به پایداری جوی هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا از امروز دوشنبه تا پایان هفته جاری برای استان صادر شده است.

هشدار نارنجی آلودگی هوا برای البرزبه گزارش خبرداغ ، آرش بهاروند احمدی روز دوشنبه گفت: با توجه به تثبیت الگوهای پیش یابی مبنی بر وارونگی دمایی و نیز جهت بادآلودهی جنوب شرقی در سطوح پایینی و ماندگاری شرایط ذکر شده تا پایان هفته جاری شاهد رشد فزاینده آلاینده ها در منطقه البرز مرکزی خواهیم بود.

وی ادامه داد: کیفیت هوای استان در برخی ساعات برای تمام گروه ها ناسالم خواهد بود.

بهاروند احمدی گفت: اثر این آلودگی هوا در دشت البرز مرکزی شامل شهرهای کرج، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و هشتگرد پیش بینی می شود.

خودداری از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، مدیریت تردد خودروها و کنترل کانون های آلاینده ثابت و متحرک ، فعالیت واحدهای صنعتی، تاکید بر عدم تردد گروه‌های سنی و جلوگیری از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز از مهمترین توصیه های هواشناسی البرز است.

از ابتدای مهرماه امسال تاکنون البرز حدود ۴۷ روز هوای ناسالم پشت سرگذاشته است.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: