کد خبر: ۹۰۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹
تعداد بازدید: ۳۲۰
محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در چیزی که دولت به ما ارائه کرده است ما دیگر ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلا نداریم. نه برای دارو و نه گندم. اما این به معنای گران شدن حداقل نان نیست به دلیل اینکه دولت ۱۳۶ هزار میلیارد تومان برای جبران قیمت نان و دارو و نهاده اختصاص داده است.

زنگنه، عضو کمیسیون برنامه مجلس: در بودجه امسال ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو و گندم هم حذف شده است / دولت قصد دارد برای جبران قیمت این اقلام ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به مردم یارانه بدهد؛ هر نفر ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومانمحسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در برنامه تلویزیونی از حذف ارز 4200 تومانی برای دارو و گندم خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ زنگنه گفت: در چیزی که دولت به ما ارائه کرده است ما دیگر ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلا نداریم. نه برای دارو و نه گندم. اما این به معنای گران شدن حداقل نان نیست به دلیل اینکه دولت ۱۳۶ هزار میلیارد تومان برای جبران قیمت نان و دارو و نهاده اختصاص داده است.

وی افزود: دولت گفته از این ۱۳۶ هزار میلیارد تقریبا ۱۰۰ هزار میلیارد به مردم یارانه بدهد. به هر نفر تقریبا ۹۰ هزار تومان تا صد هزار تومان پرداخت می شود. فقط به کسانی که دهک های پایین و متوسط هستند و یارانه معیشت میگیرند.

وی گفت: با این روش مخالفم چون ناکارامد است و جواب نمی دهد. با صد هزار تومان یک کیلو گوشت هم نمیتوان خرید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
1
من متعجبم که چرا آقایان راه رفته و شکست خورده را دوباره میخوان تکرار کنن
ارزش یارانه نقدی در زمان شروع دولت احمدی نژاد 45 دلار بود الان شده یک و نیم دلار
راهکار افزایش میزان نقدی یارانه ها نیست بلکه تثبیت قیمتها در حد متعارفه
سرانجامش به ناکجا آباده
خدایا خودت به این ملت مظلوم رحم کن و به تصمیم گیران این مرز و بوم نگاه کارشناسی و واقع بینانه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: