کد خبر: ۹۰۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۸
فدراسیون فوتبال برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها، از طریق نامه نگاری با نها‌های مربوطه به دنبال ورود زنان در تمام بازی‌ها اعم از ملی و باشگاهی است.

تلاش فدراسیون برای حضور زنان و رفع دغدغه فیفاه گزارش خبرداغ به نقل از جی پلاس: پیش تر در بازی با کره جنوبی هم فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی گرفته بود اما فراهم نکردن مقدمات حضور بانوان در این بازی موجب شد تا فیفا مجوز برگزاری بازی با حضور تماشاگر را به فدراسیون فوتبال ایران ندهد.

در چنین شرایطی قابل پیش بینی است دیدار ایران در برابر امارات هم ۱۲ بهمن با حضور تماشاگر دراستادیوم بزرگ آزادی برگزار شود. طبیعی است فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان هم در این دو بازی برنامه ریزی کند چون این موضوع از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال تکلیف شده است. از همه مهمتر بلیط فروشی به بانوان از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه در دوران کرونا بسر می‌بریم می‌تواند محدود باشد اما به صورت گزینشی نه.

ایران با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A به‌شمار می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار به احتمال قوی صعود خود را به جام جهانی مسجل خواهد کرد. فدراسیون فوتبال برای برگزاری دو دیدار یاد شده با حضور تماشاگر به خصوص بانوان نامه نگاری‌های لازم را انجام داده است.در صورتی که این بازی‌ها با حضور تماشاگر برگزار شود دور برگشت بازی‌های لیگ برتر هم با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. گفتنی است اینفانتینو قصد دارد برای تماشای بازی با عراق به تهران سفر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: