کد خبر: ۹۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۸۰
پس از ناکام بودن تیم ملی والیبال ایران، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد. فدراسیون جهانی والیبال به تازگی در پست خود بار دیگر به خداحافظی ستاره والیبال ایران پرداخت و نوشت: آیا آن در به روی معروف بسته است؟ آیا احتمال بازگشت هرچند کم وجود دارد؟ پاسخ منفی است اما از کجا معلوم؟

فدراسیون جهانی در واکنش به بازگشت معروف به تیم ملی؛ از کجا معلوم!؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به خداحافظی سعید معروف از تیم ملی نوشت: آیا آن در به روی معروف بسته است؟

 پس از ناکام ماندن تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک صحبت‌هایی از خداحافظی باتجربه‌های تیم به گوش رسید. تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک بازماند تا ایران در این رقابت‌ها ناکام باشد.

پس از ناکام بودن تیم ملی والیبال ایران، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

فدراسیون جهانی والیبال پس از خداحافظی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نوشت: "ما تصور می‌کردیم که سعید معروف تا سال ۲۰۲۲ در تیم ملی والیبال ایران می‌ماند.

فدراسیون جهانی والیبال به تازگی در پست خود بار دیگر به خداحافظی ستاره والیبال ایران پرداخت و نوشت: بلافاصله بعد از المپیک توکیو چند بازیکن از تیم ملی خداحافظی کردند که یکی از آن‌ها سعید معروف ملی پوش والیبال ایران بود. برخی امیدوار بودند که این بازیکن را بار دیگر در سال ۲۰۲۲ با لباس تیم ملی ببینند و امید داشتند که معروف تا پایان رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ جهان، توپ بزند.

آیا آن در به روی معروف بسته است؟ آیا احتمال بازگشت هرچند کم وجود دارد؟ پاسخ منفی است اما از کجا معلوم؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: