کد خبر: ۹۰۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۴
کمیته اخلاق دو رای خود را در خصوص مربی باشگاه سرخپوشان تهران و مدیر تیم نشاط ساری صادر کرد.

محرومیت یک مدیر و یک مربی در کمیته اخلاقبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، با اعلام کمیته اخلاق رأی محکومیت صادره علیه موسی هاشم زاده – مربی باشگاه سرخ­پوشان تهران طی صدور دادنامه کمیته استیناف، قطعیت یافته است و وی به شش ماه محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال محکوم شد. بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود

لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­پذیر خواهد بود.

با توجه به اینکه رأی محکومیت صادره علیه میثم نشاطی زاده – مدیر تیم نشاط ساری لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور قطعیت یافته است و ضمن رعایت بند 2 ماده 52 آیین نامه اخلاق، براساس دادنامه مذکور نامبرده به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مراتب به کلیه مراجع ذیربط ابلاغ و تأکید شود از هرگونه فعالیت میثم نشاطی زاده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه کمیته اخلاق گزارش شود.

لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­پذیر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: