کد خبر: ۹۰۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۴۸
سرمربی استقلال بعد از بازی با نود ارومیه باید تغییراتی را در لیست نهایی تیمش ایجاد کند و شاید چند بازیکن مطرح از لیست نهایی برای بازی با شهر خودرو خارج شوند.

بکار مجیدی برای خط زدن شاگردانش سخت شده گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: سرمربی استقلال بعد از بازی با نود ارومیه باید تغییراتی را در لیست نهایی تیمش ایجاد کند و شاید چند بازیکن مطرح از لیست نهایی برای بازی با شهر خودرو خارج شوند.

لیست پایانی استقلال برای بازی های اخیر چند خروجی ثابت داشت. بابک مرادی، آرمان رمضانی، رشید مظاهری و وریا غفوری نفراتی بودند که در لیست جایی نداشتند.

از این جمع وریا در حال بازگشت به شرایط مسابقه است و مرادی و رمضانی هم در بازی با ویستا توربین نمایش قابل قبولی داشتند. تنها رشید مظاهری است که می شود از حالا او را خارج از لیست بازی با شهرخودرو بدانیم اما برای انتخاب باقی بازیکنان مجیدی کار سختی دارد. در صورت اضافه شدن رمضانی، بین مطهری و قاسمی نژاد یک بازیکن از لیست شاید خارج شود و با اضافه شدن مرادی هم متین کریم زاده از لیست خط خواهد خورد. با این حال باید منتظر تصمیم نهایی مجیدی باشیم و ببینیم چطور این شرایط را مدیریت می‌کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: