کد خبر: ۹۰۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۹
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای موتور سیکلت خبر داد.

سارق حرفه‌ای، موتورسیکلت‌ها را با وانت می‌دزدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جامعه 24: سرهنگ رسول بهرامی اظهار داشت: به دنبال اعلام شکایت مبنی بر سرقت یک دستگاه موتور سیکلت، عوامل عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر برای بررسی و رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و رصد اطلاعاتی، هویت و مخقیگاه سارقان موتورسیکلت را شناسایی و با اخذ دستور قضائی به مخفیگاه سارقان در منطقه فلاح مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه دو سارق دستگیر شدند.

بهرامی گفت: سارقان با یک دستگاه خودروی وانت بار اقدام به سرقت موتور سیکلت می‌کردند و با توجه به مدارک موجود آنان به جرائم خود اعتراف کردند.

بهرامی با بیان اینکه متهمان در رابطه با اینگونه سرقت دارای ۴ مورد سابقه و تحمل حبس در زندان نیز هستند، خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: