کد خبر: ۹۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۰
سرمربی تیم ملی فوتسال در رابطه با بازی دوم برابر ایتالیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد ناظم الشریعه پس از پایان دیدار دوم مقابل ایتالیا اظهار داشت: بازی دوم مقابل تیم قدرتمند ایتالیا بسیار نزدیک بود و بازی را به خستگی بازیکنان جوان واگذار کردیم. جوانانی که به ترکیب و شاکله تیم ملی فوتسال ایران اضافه شدند تحمل فشار بازی های سنگین را ندارند. ما در طول دو روز دو بازی سنگین داشتیم که افت ما در بازی دوم دلیلش فقط خستگی بود. از سوی دیگر سپهر محمدی سنگربان ما نیز در نیمه اول مصدوم شد و پس از آن گل های آسانی دریافت کردیم. اما در 6 دقیقه آخر بازی با power play به دروازه ایتالیا فشار آوردیم و حتی در این سیستم به گل هم رسیدیم. از تمام بازیکنان راضی هستم و در این بازی تا حدودی تدارکاتی به اهداف مد نظرمان رسیدیم. بازیکنان جوان تیم ما تا حالا شرایطی به این سختی و پر فشاری را تحمل نکرده بودند و برخی برای اولین بار بود که از ایران خارج می شدند اما بازیکنان با تجربه ما به راحتی با فشار دو بازی در دو روز کنار آمدند و من از همه راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در رابطه با وضعیت میزبانی ایتالیایی ها و برنامه بازگشت به ایران افزود: میزبانی ایتالیایی ها از ما مطلوب بود و آنها از امکانات مناسبی بهره می برند و سالنی که در آن بازی کردیم حرفه ای بود. قرار شد ایتالیایی ها هم به ایران بیایند و در آینده ای نزدیک ارتباط فوتسال ایران و ایتالیا افزایش یابد. ما فردا عازم میلان خواهیم شد تا از آنجا به دوحه و سپس به تهران بیاییم.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: