کد خبر: ۹۰۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۴
نماینده مردم اصفهان در مجلس چهار اولویت اساسی را برای دولت سیزدهم نام برد و گفت: لزوم حذف سود بانکی یا حذف ربا از بانک‌های کشور از جمله این اولویت‌های است که دولت باید به آن توجه کند. چهار اولویت اساسی دولت سیزدهم/ لزوم حذف ربا از بانک‌های کشور

چهار اولویت اساسی دولت سیزدهم/ لزوم حذف ربا از بانک‌های کشوربه گزارش خبرداغ ، حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، چهار اولویت اساسی را برای دولت سیزدهم نام برد و اظهار داشت: تغییر پول ملی از پول اعتباری به پول‌طلا، حذف سود بانکی یا حذف ربا از بانک‌های کشور، توقف بنگاه ‌داری بانک‌ها و تعیین‌تکلیف شرکت‌های دولتی، خصولتی و خصوصی که مدیریت آن برعهده دولت است، از جمله این اولویت ها است.

وی گفت: معتقدم دولت آقای رئیسی اگر به این چهار اولویت یا توصیه مهم عمل نکند، دولت او موفق‌تر از دولت‌های قبلی نخواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت آقای رئیسی مسیری به مراتب سخت‌تر از دولت‌های قبل، پیش روی خود دارد؛ زیرا دولت وی با انباشتی از مشکلات روبه‌روست و بسیاری از منابع مالی هم مصرف شده است. البته اگر دولت سیزدهم با کار جهادی و انقلابی و نیز با اندیشه و فکر غیرلیبرالی پای کار بایستد و اقتصاد مقاومتی را محور کار خود قرار دهد، می‌تواند دوران درخشانی را برای جمهوری اسلامی رقم بزند.

میرزایی درباره فراهم بودن شرایط لازم در تحقق اهداف دولت سیزدهم افزود: بیش از اینکه به دیدگاه عموم مردم نسبت به حل مشکلات کشور توجه شود، ضروری است دیدگاه مسئولان مورد واکاوی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: متأسفانه برخی مسئولان همچنان نسخه‌های غربی و لیبرالی را برای کشور تجویز می‌کنند و در ساختار دستگاه‌های اجرایی نفوذ چشم‌گیری هم دارند؛ بنابراین آقای رئیسی باید ابتدا دیدگاه مسئولان را تغییر دهد و مانع تسری چنین دیدگاه در دستگاه‌های دولتی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: