کد خبر: ۹۰۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
تعداد بازدید: ۳۷۰
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش جذب ایده های نو و نسل جدید در فرهنگ غنی ایران اسلامی را یکی از شاخص های مهم و ارزشمند در حوزه تحول آفرینی فضای فرهنگی این منطقه عنوان کرد.
ایجاد تحول فرهنگی با جذب نسل جدید و ایده های نو در فرهنگ غنی ایران اسلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شامگاه چهارشنبه 24 اذر محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در برنامه زنده بازتاب مرکز صدا و سیمای کیش ایجاد تحول در حوزه فرهنگی را از برنامه های نخست سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف مهم مغفول مانده در منطقه آزاد کیش بهره مندی گردشگران خارجی از فرهنگ غنی ایران اسلامی است. 

 لواسانی گفت: در موضوعات فرهنگی اعتقادی به کار پلیسی ندارم به خاطر این که واقعیت نشان داده که این موضوعات جوابگو نیست.

وی اظهار داشت: به قدری فرهنگ ما غنی و جذاب است که اگر ایده های نو و نسل جدید را به این حوزه جذب کنیم به طور حتم فضای فرهنگی متحول خواهد شد از این رو در دوره مدیریت جدید موضوعات فرهنگی در صدر کار سازمان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مناطق آزاد در سراسر دنیا اظهار داشت: فروش نفت در بسیاری از حوزه‌ها سبب تضعیف منطقه شده است اگرچه پس از انقلاب بسیاری از اهداف در مسیر خود قرار گرفت، اما رونق کسب و کار همچنان مغفول ماند.

گفتنی است فعالیت در حوزه‌ی فرهنگ و هنر به ویژه تدوین و اجرای رویداد سراسری "جایزه بزرگ کیش"، رویدادی با حضور تمامی حوزه‌ها و برگزاری رویدادهای هنری با رویکرد متفاوت از ماموریت های اصلی مدیریت جدید معاونت فرهنگ و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: