کد خبر: ۹۰۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
تعداد بازدید: ۴۰۱
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری پنجمین جشنواره فیلم کیش با رویکردی جدید برای ارتقاء سطح آثار ارسالی به دبیرخانه این رویداد خبر داد.

جشنواره فیلم کیش با رویکرد جدید در این منطقه برگزار می شودبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین شمسیان راد معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که جشنواره فیلم کیش پیش‌تر با عنوان"موج" شناخته می‌شد، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی این رویداد هنری با رویکردی جدید اجرایی می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با اشاره به این که جشنواره موج از این پس «جشنواره فیلم کیش» نام خواهد گرفت افزود: فراخوان جدید پنجمین دوره این رویداد هنری برای دریافت آثار در سطح کیفی بالا و با هدف برگزاری جشنواره ای درخور شان جزیره کیش به دور از شتابزدگی، منتشر خواهد شد.

وی اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری جشنواره بر اساس همین رویکرد تعالی محور شکل خواهد گرفت و بعد از برگزاری جلسات تکمیلی با اعضای شورا، جزئیات جدیدی از این رویداد هنری اعلام می شود.

گفتنی است چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند سال ۱۳۹۹ برگزار شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: