کد خبر: ۹۰۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۵۱۸
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس پیگیری‌های خود را انجام می‌دهند تا معلمان خرید خدمات آموزشی از حداقل مزایای حقوقی و قانونی خود بهره‌مند و مشکلاتشان حل و فصل شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر:نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس پیگیری‌های خود را انجام می‌دهند تا معلمان خرید خدمات آموزشی از حداقل مزایای حقوقی و قانونی خود بهره‌مند و مشکلاتشان حل و فصل شود.

معین‌الدین سعیدی  با اشاره به وضعیت نیروهای خرید خدماتی در آموزش و پرورش، اظهار داشت: معلمان خرید خدمات آموزشی به اندازه معلمان پیمانی و رسمی کار تدریس را انجام می‌دهند، اما میزان دریافتی آنان بسیار کم است.

مجلس مشکلات معلمان خرید خدمت را پیگیری می‌کند

وی بیان کرد: از سوی دیگر، حقوق این افراد هر چند ماه یکبار از سوی یکسری از مؤسسات که با آموزش و پرورش طرف قرارداد هستند، پرداخت می‌شود و از حق بیمه و مزایا هم برخوردار نیستند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چندی پیش، با پیگیری‌های نمایندگان مجلس، شیوه‌نامه‌ای از جانب وزارت آموزش و پرورش تنظیم و روش مذکور اصلاح و مقرر شد این معلمان از تمام مزایای قانون کار بهره‌مند شوند و علاوه بر اینکه حداقل حقوق قید شده در قانون کار را دریافت کنند، از مزایایی چون حق بیمه، حق مرخصی و تمام موارد گنجانده شده در قانون کار بهره‌مند شوند.

سعیدی گفت: متاسفانه مدتی است که این شیوه‌نامه اجرا نمی‌شود و حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی باز هم کاهش یافته است. نمایندگان مجلس پیگیری‌های خود را انجام می‌دهند تا معلمان خرید خدمات آموزشی از حداقل مزایای حقوقی و قانونی خود بهره‌مند و مشکلاتشان حل و فصل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: