کد خبر: ۹۰۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۷۱
دیگو آلونسو جایگزین اسکار تابارز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال اروگوئه شد.

رسمی: دیگو آلونسو سرمربی تیم ملی اروگوئه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اولین بازی دیگو آلونسو برابر پاراگوئه در تاریخ 27 ژانویه در یک مسابقه کلیدی مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد بود. اروگوئه در حال حاضر در مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی در رده هفتم قرار دارد. پاراگوئه در رده نهم قرار دارد.

دیگو آلونسو به عنوان سرمربی اروگوئه به کار گرفته شد تا جایگزین اسکار تابارز شود که ماه گذشته در بحبوحه عملکرد ضعیف تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 آمریکای جنوبی از سمتش اخراج شد.

فدراسیون فوتبال اروگوئه روز سه شنبه این انتصاب را بدون اظهار نظر بیشتر اعلام کرد. آلونسو پس از ترک اینتر میامی در ژانویه در دسترس بود. آلونسو پیش از این هدایت تیم‌های پنارول (2013)، المپیک پاراگوئه (2014) و پاچوکای مکزیک (2014-18) و مونتری (2018-19) را برعهده داشت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ابتدا پیشنهاد کار در اروگوئه به مارسلو گالاردو، سرمربی ریورپلاته داده شد، اما سرمربی آرژانتینی این پیشنهاد را برای تمدید قرارداد باشگاهش رد کرد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: