کد خبر: ۹۰۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۵۷
رئیس مجلس هدف از رتبه‌بندی معلمان را ارتقا و جایگاه و منزلت آنان در آموزش و در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان فقط شامل آنان می‌شود نه بخش‌های اداری و خدماتی.

قالیباف:‌ هدف از رتبه‌بندی معلمان ارتقای منزلت آنان در جامعه اسلامی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس،‌محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 24 آذر) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: هدف ما از رتبه‌بندی معلمان ارتقاء جایگاه و منزلت آنان در آموزش و جامعه اسلامی است.

وی افزود: رتبه‌بندی معلمان فقط برای کار معلمی است نه بخش‌های اداری و خدماتی هر چند که آن افراد برای ما عزیز هستند اما رتبه‌بندی شامل معلمان می‌شود.

رئیس مجلس تصریح کرد: معلم از نظر جایگاه، منزلت و شأنیت کسی است که بالاتر از قانون خدمات کشوری است .

قالیباف گفت: معلم کسی است که در هفته 24 ساعت در کلاس درس حضور پیدا می‌کند و نبایستی با پیشنهادات مختلف نظام رتبه‌بندی معلمان را شامل حال افرادی غیر از معلمان کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: