کد خبر: ۹۰۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۲۹۴
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد رویارویی با تراکتور تبریز در نشست خبری صحبت کرد.

کمالوند: بازی با تراکتور هیچ حساسیتی برایم ندارد / دنبال بازی تماشاگرپسند هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم حساس است و با توجه به شرایط جدولی، تیم ما هفته به هفته بهتر شده و همانطور که مستحضر هستید من کمتر از 20 روز باقی مانده بود تا شروع مسابقات هدایت نفت را برعهده گرفتم. به طور کامل فصل بدنسازی را از دست داده بودیم و بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شدیم. به همین دلیل در ابتدای کال مشکلاتی داشتیم و به همین دلایل چند بازیکن را در هر بازی در اختیار نداریم اما آنچه که مهم است این بوده که من از بچه های فوق العاده رضایت دارم چون هفته به هفته فوتبال زیباتری ارائه می‌کنند. 

او ادامه داد: در هفته گذشته هم ما یک بازی خوبی را برابر ذوب آهن انجام دادیم و اگر آن اتفاقات رقم نمی خورد می توانستیم به راحتی سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره دیدار با تراکتور اضافه کرد: دو سه بازی اخیر تیم تراکتور را دیدیم و سرمربی ارزشمند کرواتی که آمده تغییرات مثبتی در تیمش ایجاد کرده؛ تراکتور هم مانند ما یکسری مشکلات دارد که ما تلاش می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعفش به آن چیزی که هدفمان است، برسیم.

کمالوند در پاسخ به این سوال این مسابقه یک بازی حیثیتی است یا هیچ حساسیتی ندارد، گفت: از لحاظ حیثیتی را متوجه نمی شوم. تراکتور تیمی است که همیشه آن را دوست داشتم و داریم و خواهیم داشت. بازی با تراکتور هیچ حساسیتی برای من ندارد. در هر صورت همه از عشق و علاقه من به تیم تراکتور مطلع هستند. وظیفه هدایت نفت را در حال حاضر برعهده دارم. سه امتیاز بازی فردا مثل سه امتیاز بازی قبل و بعد ماست. بیشتر به دنبال یک فوتبال خوب هستم و دوست داشتم که تماشاگران در بازی فردا حضور داشتند و امیدوارم از هفته های بعدی این اتفاق بیفتد اما هیچ حساسیتی ندارد و به دنبال برگزاری یک بازی جذاب هستیم.

او در مورد غایبان تیمش در این مسابقه گفت: ما به طور معمول هر هفته سه چهار بازیکن را در اختیار نداریم. تیم بسیار خوبی داریم و تصور این است که تیم نفت در پایان فصل قطعا به یک مقامی دست پیدا می کند که نسبت به فصول گذشته بهتر است. ما نگرانی نداریم. مشکلات مان آنقدر زیاد است که فقط در انتظار 20 روز تعطیلی بین دو نیم فصل هستیم و تیم را با آماده سازی کامل وارد مسابقات کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: