کد خبر: ۹۰۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۵۴
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درمخالفت با دوفوریت طرح اصلاح ماده 182 آیین‌نامه داخلی درباره دو شوری کردن لایحه بودجه سنواتی گفت: استدلال صرفه‌جویی در وقت برای پرداختن به دو فوریت طرح مذکور صلاح و صحیح نیست.

عضو کمیسیون بودجه مجلس: نباید در بررسی لایحه بودجه عجله کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل ازفارس، محمدمهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 23 آذر) مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با دوفوریت طرح اصلاح ماده 182 آیین‌نامه داخلی درباره دو شوری کردن لایحه بودجه سنواتی اظهار داشت: قانون بودجه از مهمترین مصوبات مجلس است که سرنوشت‌ساز بوده و تأثیرات فراوانی در جامعه می‌گذارد، با توجه به تأثیرات عمیق این قانون و اهمیت، وقت زیادی هم باید برای آن صرف شود.

وی افزود: وظیفه مجلس بررسی قانونگذاری و تصویب آن است، پس از طولانی شدن زمان نباید نگران باشیم، ما موظیفه مصوبه‌ای دقیق و کارشناسی شده را داشته باشیم که تأثیرات مثبتی بر زندگی مردم بگذارد و در رابطه با صرفه‌جویی در وقت تصمیم‌های دیگری می‌توانیم بگیریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: استدلال صرفه‌جویی در وقت برای پرداختن به دو فوریت طرح مذکور صلاح و صحیح نیست، ما می‌توانیم بر روی کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه نظرخواهی کنیم، 40 سال است که این سیستم اجرا شده و اصلاح‌پذیر نیست.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: