کد خبر: ۹۰۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۲۹۹
تیم فوتبال قشقایی در ادامه عملکرد خوب خودش به دنبال برتری مقابل استقلال خوزستان است.

پدیده لیگ یک در مصاف با استقلال خوزستان؛ رجب‌زاده به دنبال حفظ صدربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فردا دوشنبه برگزار خواهد شد و یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای این هفته، تقابل قشقایی شیرازِ صدرنشین با استقلال خوزستان است.

این بازی در شرایطی به میزبانی استقلال برگزار خواهد شد که قشقایی با عملکرد درخشانی که زیر نظر مهدی‌ رجب‌زاده، سرمربی جوان خودش داشته با کسب 19 امتیاز از 9 بازی صدرنشین لیگ دسته اول است و خودش را از مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داده است.

قشقایی در شرایطی این نتایج را کسب کرده که مهدی رجب‌زاده دیر به این مجموعه اضافه شد و تیمی که خودش نبسته بود را تحویل گرفته و تاثیر بسزایی در نتایج تیم ایجاد کرده و حالا بعد از گذشت 9 هفته برخلاف انتظارها قشقایی صدرنشین لیگ دسته اول است.

استقلال خوزستان که هفته قبل برتری خارج از خانه مقابل رایکا را تجربه کرده حریف سرسختی برای قشقایی خواهد بود و چشم امید دیگر مدعیان برای امتیاز گرفتن از قشقایی این تیم است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: