کد خبر: ۹۰۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۱
در پی نحوه انتشار سخنان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در روز دانشجو، روابط عمومی این معاونت تصریح کرد: از دوستان انقلابی انتظار می‌رود که به اخبار نادرست و اخبار رسانه‌های بیگانه استناد نکنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، در پی نحوه انتشار سخنان سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور روز دانشجو روابط عمومی این معاونت، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور به این شرح است:

هفته گذشته، اشتباه عجیب یک خبرنگار در ثبت سخنرانی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور منشأ قضاوتهای نادرستی شد که منبع اولیه خبر بلافاصله متوجه اشتباه خبرنگار خود شد و خبر اولیه را اصلاح کرد. تکذیبیه این خبر نیز در قالب اطلاعیه رسمی روابط عمومی این معاونت همان روز در رسانه‌ها منتشر شد. 

جدا از تکذیب خبر مذکور، رویکرد معاون پارلمانی رییس جمهور در بحث نگاه به غرب و شرق که همان نگاه برگرفته از امامین انقلاب است، بارها در سخنرانی‌ها و گفت‌وگوهای رسانه‌ای ایشان و به ویژه در سخنرانی مذکور اعلام و منتشر شده است، اما گویی برای بهانه‌جویان اصالت خبر مهم نبود و همچنان بر طبل تفاسیر نامربوط کوبیدند و متاسفانه برخی دوستان انقلابی هم بی اطلاع و بی‌مطالعه و با استناد به اخبار جعلی منتشر شده در رسانه‌های معاند، آن را تکرار کردند. البته هدف رسانه های معاند برای همه دوستداران انقلاب مشخص است، اما از دوستان انقلابی انتظار می‌رود که به اخبار نادرست و اخبار رسانه های بیگانه استناد نکنند. 

گفتنی است، در همین رابطه، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حساب شخصی خود در شبکه های اجتماعی با اشاره به قضاوت‌های بی مبنای رسانه های خارجی و غربگرایان که با تمسک به یک خبر جعلی به دنبال تخریب هستند، به دوستان رسانه ای و انقلابی زنهار داد که دراین باره دچار اشتباه نشوند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: