کد خبر: ۹۰۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۳۵۸
اولین کنسرت خواننده سریال «نون. خ» نخستین کنسرت بعد از کرونا را در تالار وحدت برگزار می‌کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه همشهری: هنوز از 10درخواست مجوزی که برای برگزاری کنسرت به دفتر موسیقی ارشاد ارائه شده بود، به شکل کامل خبری نیست؛ با این حال طلسم شکسته شده و حالا تالار وحدت در دی‌ماه قرار است نخستین کنسرت خود را داشته باشد.

اولین کنسرت خواننده سریال «نون. خ»

بعد از اعلام فروش بلیت به شکل کامل و لغو فروش بلیت صندلی‌ها به صورت 50درصدی، دفتر موسیقی اعلام کرد که درخواست مجوز 10کنسرت پاپ، کلاسیک و دستگاهی به آنها رسیده است. نهم دی‌ماه قرار است کنسرت موسیقی کردی در تالار وحدت برگزار شود. حسین صفامنش، خواننده موسیقی کردی که اغلب مخاطبان او را با خوانندگی تیتراژ سریال «نون. خ» می‌شناسند، آغازگر برگزاری کنسرت‌های زنده در تالار وحدت خواهد بود.

این کنسرت در شرایطی برگزاری می‌شود که تالارهای وحدت و رودکی از تالارهای تابعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی طی ایام کرونا کنسرت زنده‌ای را برگزار نکرده بودند. البته هنوز به جز ساعت21:30 که برای برگزاری کنسرت اعلام شده، از جزئیات نحوه فروش بلیت، قیمت بلیت و جایگذاری مخاطبان اطلاعاتی در سامانه فروش بلیت ثبت نشده و مشخص نیست که این کنسرت در چه شرایطی قرار است از مخاطبان میزبانی کند.

خبری از پاپی‌ها در تهران نیست

با توجه به اختلافی که سالن‌دارها و برگزار‌کنندگان کنسرت در هزینه‌های برگزاری کنسرت داشتند به‌نظر تصویب فروش بلیت‌های کل سالن تا حدی مشکلات را حل کرده است. با توجه به آمار دفتر موسیقی باید دید که مجوز درخواست چه زمانی آماده می‌شود و آیا در 2هفته آینده و با رسیدن زمستان کنسرت‌های پاپ فعالیت خود را آغاز می‌کنند؟

هر چند کیش همچنان میزبان گروه‌های پاپ است و در روزهای پایانی آخرین‌ماه پاییز، 6کنسرت در این جزیره برگزار خواهد شد. کف قیمت بلیت‌ها در جزیره 180هزار و سقف آن تا 450هزار تومان است. تبریز و فردیس هم در روزهای آتی میزبان 2خواننده پاپ هستند. قیمت بلیت کنسرت این دو خواننده نسبت به کیش بسیار کمتر است و سقف 180هزار تومان تعیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: