کد خبر: ۹۰۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۵
جمعی از دانشجویان بسیجی با حضور در سفارت مالزی مدال قدس را به شخص اول سفارت این کشور در تهران اعطا کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، جمعی از دانشجویان بسیجی به دلیل ممانعت مالزی از ورود تیم اسکواش رژیم اشغالگر قدس به خاک این کشور، مدال قدس را به شخص اول سفارت مالزی در تهران اعطا کردند.

 

 

گفتنی است، چندی پیش، دولت مالزی که میزبانی مسابقات جهانی اسکواش را بر عهده داشت، مانع از ورود تیم رژیم اشغالگر قدس به خاک خود شد و به همین دلیل، فدراسیون جهانی اسکواش حق میزبانی را از این کشور سلب کرد.

محمد نظام حلیمی کاردار سفارت مالزی در تهران، در گفت‌وگو با دانشجویان بسیجی ضمن اشاره به پیشینه مقابله کشورش در عرصه ورزش با رژیم صهیونیستی، افزود: هیچگونه رابطه دیپلماتیک بین دولت مالزی و رژیم صهیونیستی وجود نداشته و در آینده نیز وجود نخواهد داشت. همگان باید بدانند که مردم و دولت مالزی مسئله فلسطین را رها نخواهند کرد.

گفتنی است این اقدام دولت مالزی، با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه همراه شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: